Yüzünüze Bir Dokunuş

Kiss my Face Güneş Kremi

Bir süredir dermalogun verdiği dermo kozmetik ürünü bir nemlendiriciyi kullanıyorum. İş gördüğünü söyleyebilirim ama bunca zaman kullanmam çok beğendiğim için değil, oldukça pahalıya almam ve SPF 15 güneş koruyucu olması.

Kendi Cildinizin Uzmanı Olun ve Güneşi Beklerken adlı yazılarımda cilt bakımı ve güneşin cildimiz üzerindeki etkilerini yazdığım için burada detaylara girmiyorum.

Güneş koruyuculu nemlendirici kremim bitmeye yüz tuttuğunda yerine ne koyabilirim arayışı içine girdim. Nemlendirici ve güneş koruyucunun bir arada olması iyiydi de organik ve doğal ürünler kulvarında seçeneklere baktığımda yüksek bedeller ödemek şart gibi görünüyordu. Ben de nemlendirici ve güneş korumasını ayrı ürünler ile sağlamaya karar verdim.

Evde daha önce aldığım organik sertifikalı bir cilt serumum vardı. Bileşenleri itibariyle gündüz ve gece kullanıma uygun olan bu ürünü gece kullanıyordum. Dermatolog tavsiyesi ürün bitince bu ürüne geçmemin bir sakıncası yoktu. Sıra güneş koruyucusuna geldi.

Böyle durumlarda önce Lila Kutu’ya bakarım ne var ne yok diye! Mutlaka aradığımı bulurum. Bu arayışım da başarı ile sonuçlandı 🙂

Kiss My Face Yüz ve Boyun Bölgesi için Yağsız Güneş Koruyucu SPF 30. Gerçekten minik bir buse konmuş gibi keyif ve tazelik veriyor insanın cildine.

En önemli tercih sebebim: Paraben, ftalat, sülfat, sentetik koruyucu, nanopartikül, yapay koku ve gluten içermemesi. Yoğun nemlendirme özelliğini test etmek için bahsettiğim nemlendiriciyi uygulamadan da denedim. Bence tek başına kullanımı bu anlamda başarılı.

Güçlü antioksidanlar içermesi, yaşlanma karşıtı özellikleri de bu ürünü tercih edilebilir kılıyor.

Yağsız olması karma cildim için ayrı bir güzellik. Bugüne kadar kullandıklarım terleme ile birlikte T bölgesinin daha da yağlanmasına ve sivilce oluşumuna davetiye çıkarıyordu. Az miktarda alıp yayarak cildime uygulandım. Cildim ürünü sünger gibi emdi. Yağlanma, topaklanma ve beyaz tabaka oluşmadı.

SPF 15 hassas ve açık tenime az geliyordu ve güneşten çabuk etkilenmeme sebep olduğu için 30 faktöre geçiş yapmak yerinde bir tercih oldu.

Ve o mis gibi lavanta kokusu! Lavanta tarlalarında bir gezintiye çıkmış gibi güzel bir duygu veriyor insana 🙂

Tabii, ürün Lila Kutu’nun o eşsiz görsel sunumu, minik hediyeleri eşliğinde kısa sürede kapımdaydı. Her anlamda yerinde ve keyifli bir alışveriş, keşif oldu benim için 🙂

Sevgiyle ve doğal kalın.

Farkındalık gelişimi için en iyi çalışma sayfaları

Farkındalık çalışma sayfasını hemen indirin, yaşamınızda sakinliği ve dayanıklılığı artırın.


Yorumlar

Yorum

WordPress.com’da bir web sitesi veya blog oluşturun

Elçin Oltulu Şahin | İyi Hissedenler Kulübü'nden daha çok şey keşfedin

Hemen üye olun esenlik doğrudan posta kutunuza gelsin.

Okumaya devam et